miercuri, 12 mai 2010

Spring / Primăvara

After a hard winter and cold spring comes the long awaited and in my village can admosfera vis.În described as being around you, everywhere watching, notice how the village, seemed reborn: fragrant flowers surround you and the birds are seen again the vault senină.Eu believe that a place like this in spring, not gonna find, mainly because depriving people joy and happiness that their soul genereayă spring.

După o iarnă grea şi rece,vine mult aşteptata primăvară,iar în satul meu admosfera se poate descrie ca fiind de vis.În jurul tău,oriunde priveai,observai cum satul,parcă renaşte:florile inmiresmate te înconjoara,iar pasările se observă din nou pe bolta senină.Eu sunt de părere ca un loc ca şi acesta în perioada de primăvară,nu o sa mai găsesc,deoarece o să lipsească în principal veselia oamenilor şi bucuria pe care o genereayă primăvara în sufletul acestora.
Easter Holiday / Vacanţa de Paşte

This year we had the most beautiful primăvară.Fiind holiday with family and friends, I had a dream holiday and I met new people, making friends buni.Aş I wish I could relive wonderful moments from spring break, so now look forward to great summer vacation.

Anul acesta am avut cea mai frumoasă vacanţă de primăvară.Fiind alături de familie şi prieteni,am avut o vacanţa de vis şi am cunoscut persoane noi,făcându-mi prieteni buni.Aş vrea sa pot retrăi momentele superbe din vacanţa de primăvară,de aceea acum aştept cu mare nerăbdare vacanţa de vară. Easter in my village .../Paştele în satul meu...

Being a loyal village people each year to celebrate the holy holiday of Easter with traditional dishes, mainly red eggs, but not forgotten any other block and cake and lamb ...

Fiind un sat cu oameni credincioşi,în fiecare an se sărbatoresc Sfintele Sărbatori de Paşte cu mâncărurile tradiţionale,în principal ouale roşii,dar nu sunt uitate nici celelalte precum cozonacul şi drobul de miel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu